Izmēģini sociālo mediju monitoringu WebRadar!

Piesakieties WebRadar testam!

LETA interneta un sociālo tīklu monitorings WebRadar ir operatīvs, ērts un pārskatāms tiešsaistes rīks, kas automātiski pārlūko un monitorē interneta un sociālo mediju vidi atbilstoši izvēlētajiem atslēgvārdiem.

Iegūtie rezultāti palīdz izsekot, ko par Jūsu uzņēmumu un tā produktiem saka patērētāji, ļauj laikus identificēt problēmas un jautājumus, kas var apdraudēt Jūsu reputāciju, kā arī sniedz jaunas ierosmes uzņēmējdarbības attīstībai.

LETA interneta un sociālo mediju monitoringa WebRadar ietvaros piedāvājam:

  • Latvijas portālu monitoringu
  • Pasaules ziņu portālu monitoringu
  • Sociālo mediju (Twitter, Facebook lapu, YouTube video klipu, Latvijas blogu un pasaules blogu platformu) monitoringu
  • RSS Radaru
  • Forumu monitoringu
  • Ziņu portālu Delfi, Apollo un Tvnet komentāru monitoringu
  • Baltijas portālu un blogu monitoringu
  • Interaktīvu statistiku
  • Vērtēšanas funkciju

Izmantojot WebRadar iegūtos datus, LETA Mediju monitoringa speciālisti izstrādājuši jaunu, tieši sociālo mediju analīzei piemērotu metadoloģiju, kas ļauj maksimāli ātri un pārskatāmi novērtēt publicitāti sociālo mediju vidē.

Plašāk par WebRadar un to, kā tas var palīdzēt Jūsu biznesā

Kā darbojas interneta un sociālo mediju monitoringa rīks WebRadar? (video)

WebRadar pakalpojuma demo versija

Plašāk par kvantitatīvo (statistisko) un kvalitatīvo sociālo mediju analīzi

Kontakti

LETA Mārketinga nodaļa – tālruņi 67222509 vai 67220604.